fbpx

Zadzwoń do nas: (+48) 507 059 035

Koszyk

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Na zwrot towaru masz 14 dni od momentu dostarczenia towaru, jednak, aby skorzystać z tego prawa, poinformuj nas o decyzji odstąpienia od umowy (możesz to zrobić pocztą tradycyjną lub elektroniczną), używając do tego formularza odstąpienia od umowy. Dołącz paragon.

Jasna sprawa, produkt zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, a co za tym idzie jego stan musi być niezmieniony, metki nie uszkodzone i nie oderwane, a opakowanie, w którym go odeślesz musi chronić go przed jakimkolwiek zniszczeniem.

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócimy kwotę zakupu towaru. Będzie to możliwe, po zatwierdzeniu przez nas, że towar jest w stanie nienaruszonym, wtedy również poinformujemy Cię o naszej decyzji.

Zwrot dokonujemy przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji.

Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi, chyba, że jest to reklamacja.

WYMIANY

Jeśli produkt nie odpowiada Twoim preferencjom i chcesz wymienić go na inny – złóż nowe zamówienie, a produkt, który nie odpowiada odeślij jako ZWROT. Koszty towaru za pierwotny zakup bezzwłocznie zwrócimy.

REKLAMACJE

Gdy towar został fabrycznie uszkodzony lub po prostu jest niezgodny z opisem, wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru na kontakt@kupsecoseko.pl. Być może wystarczy to już, aby rozpatrzyć reklamację.

Jeśli jednak nie będzie to tak proste:
– Opisz szczegółowo, czego dotyczy reklamacja, dołącz paragon, określ formę rekompensaty oraz dołącz kartkę z danymi do zwrotu. Możesz uprzedzić nas w mailu, że przyjdzie od Ciebie przesyłka.

– Po otrzymaniu wadliwego towaru, rozpatrzeniu reklamacji i po konsultacji z Tobą zdecydujemy co robimy z reklamacją: czy naprawiamy towar, wymieniamy na nowy lub inny egzemplarz, czy zwracamy pieniądze.

– Na rozpatrzenie mamy 14 dni. Jeśli nie dostaniesz wiadomości w ciągu tego czasu, reklamacja zostaje uznana z automatu za rozpatrzoną.

– Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrócimy Ci koszty odesłania towaru (najtańszej przesyłki).

– Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, przekażemy Ci wszystkie informacje, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem naszej decyzji i odeślemy Ci na nasz koszt reklamowany produkt, w ciągu 14 dni roboczych.

– Odeślij zwracany lub reklamowany towar na adres:

Studio Urody ELIKO
ul. Żeromskiego 116
26-600 Radom
dopisz zwrot lub reklamacja

REKLAMACJA PRZESYŁKI

PRZESYŁKA KURIERSKA

Pamiętaj, aby przed odebraniem przesyłki od kuriera, sprawdzić czy opakowanie nie uległo zniszczeniu/uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli nosi ono niepokojące ślady uszkodzenia (wgniecenia, zalania, przecieku, rozerwania, otworzenia), nie należy przyjmować przesyłki oraz sporządzić protokół wraz z kurierem, a następnie skontaktować się z nami. Jest to bezwzględny warunek uwzględnienia roszczeń z tytułu uszkodzenia lub utraty przesyłki podczas transportu.

Jeśli opakowanie nie nosiło znamion uszkodzenia, ale po otwarciu przesyłki okazało się, że towar, który znajduje się wewnątrz został uszkodzony (stłuczony) zrób zdjęcie uszkodzonemu towarowi, a następnie skontaktuj się z nami. Jest to bezwzględny warunek uwzględnienia roszczeń z tytułu uszkodzenia lub utraty przesyłki podczas transportu.

ODBIÓR W PUNKCIE   Paczkomat

Jeśli przesyłkę odbierasz w punkcie odbioru i zauważysz uszkodzenia opakowania, nie odbieraj jej. Zgłoś to nam!

Jeśli opakowanie nie nosiło znamion uszkodzenia, ale po otwarciu przesyłki okazało się, że towar, który znajduje się wewnątrz został uszkodzony (stłuczony) zrób zdjęcie uszkodzonemu towarowi, a następnie skontaktuj się z nami. Jest to bezwzględny warunek uwzględnienia roszczeń z tytułu uszkodzenia lub utraty przesyłki podczas transportu.

Ważne: jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, podczas sporządzania protokołu należy wpisać:

-datę i godzinę dostawy

-dokładny opis szkody